Trieda ML

Najoblúbenejšie SUV určené ako do mesta, tak aj do terénu

Základné vlastnosti novej triedy ML

  • Trieda ML je navrhnutá tak aby zákazník nemal pocit, že šoféruje veľké SUV. Väčšina nových zákazníkov má rešpekt z veľkosti vozidla, avšak je to len optické (samozrejme, samotné vozidlo nie je najmenšie, avšak po pár kilometroch ho máte v ruke). Veľkou výhodou modelu ML je vyššie sedenie, čo má za následok lahšie nastupovanie a vystupovanie z vozidla. Zákazníci si takisto chvália výhľad z vozidla, vďaka veľkému čelnému sklu a pomerne úzkym bočným stĺpikom. 
    Nová trieda ML má oproti predchádzajcej generácii lepšie riešený batožinový priestor a miesto na zadných sedadlách.

Dizajn a ergonómia

  • Exteriér vozidla

  • Exteriérová časť triedy ML ponúka na výber z dvoch alternatív:
    1.štandardný dizajn - oproti predchádzajucej generácii obsahuje pochrómovanú prednú masku, chrómové lišty okolo okien, strešné lyžiny, pochrómovanú zadnú nakladaciu hranu. Toto prevedenie by som odporučil zákazníkom, ktorí nemajú radi výraznejšie hrany na vozidle. Vozidlo v klasickom exteriérovom dizajne stačí doladiť peknými diskami a vozidlu nič nechýba.

    2. športový balík AMG - ide o prevedenie vozida, ktoré pôsobí viac agresívne a má v sebe športového ducha. V prednej časti je viac vytvarovaný predný nárazník, predné brzdy sú predierované, bočné prahy sú jemne rozšírené, zadný nárazník je takisto viac vytvarovaný. Pri tomto balíku sú bez príplatku 19" AMG disky, za príplatok si môžete zvoliť 20" alebo 21".  Ja osobne preferujem 20" AMG disky, pomer dizajn a veľkosť penumatiky ešte zvládnu aj naše cesty. Tento balík je určený pre zákazníkov, ktorí sa chcú odlíšiť, majú radi športovejší a sviežejší dizajn vozidla. 


    Panoramatické strešné okno - zákazníci, ktorí majú radi presvetlený dizajn, pri dlhých cestách neradi púšťajú klimatizáciu a radšej preferujú vetranie, odporúčam isť do tohto. Vozidlo dostáva vznútra úplne iný rozmer, či už po stránke dizajnu, tak aj pocitu. Podľa referencií od zákazníkov, ktorí majú malé deti, vďaka nemu majú kludnejšie cestovanie. Prednú časť si viete celú otvorit alebo nastaviť iba ako "vetračku". Ak by bolo svetla priveľa, samozrejmosťou je elektrická roletka.
  • Interiér vozidla

  • Pri konfigurácii interiérovej časti máte na výber z viacerých alternatív ako tomu bolo kedysi. 
    Základný poťah je vyhotovený z kvalitnej kombinácie látky a umelej koži ARTICO. Dodáva sa avšak iba v čiernom prevedení, v sivej farbe sú bočný stĺpiky a čalúnenie stropu. Za menší príplatok viete mať strop v čiernom vyhotovení.

    Športový interiérový balík - ide o veľmi obľúbenú kombináciu tzv. brúsenej koži ALCANTARA a umelej kože ARTICO. V tomto balíku máte navyše krásne obšitý volant, obklad interiéru je v prevedení hlinník a samozrejmosťou sú športové pedále s gumovými nopkami. Určite by som tento balík odprúčil zákazníkom, ktorí nepreferejú kožený interiér kvôli jeho vlastnostiach či už v lete alebo v zime. Takisto šitie predných sedadiel je výraznejšie, lepšie držia v zákrutách šoféra.
    Kožený interiér - pri tejto konfigurácii si viete vybrať z deviatich farebných možností. Najpopulárnejšie prevedenia sú kombinácie farieb béžova/čierna, sivá/čierna alebo špeciálne prevedenie interiéru - DESIGNO. Pri výbere kvalitatívneho spracovania je na výber klasická koža alebo potom jemnejsia NAPPA. Kto si potrpí na výzor a fakt krásne preštie a spracovanie sedadiel, prístrojovej dosky a stropu vozidla, odporúčam si priplatiť práve spomínané DESIGNO. Vozidlo je o triedu vyššie, čo sa týka interiérovej časti. Pri voľbe koženého prevedenia nie je možná kombinácia so športovým volantom, čo je z mojho pohľadu škoda. Zákazníkom, ktorí sa rozhodnú pre tento interiér, určite odporúčam objednať si vetranie a vyhrieva predných sedadiel. Zadné sedadlá sa dajú spraviť iba vyhrievané, záleží či tam bude vôbec niekto sedieť.

Bezpečnosť a technika